Fashionretail: het pashokje

Een journaliste van de Wall Street Journal schreef een pleidooi voor meer aandacht voor een ondergeschoven kindje in de fashionretail: pashokjes. De strekking van haar verhaal is dat winkels die beseffen hoe belangrijk de paskamers zijn daar goed garen bij kunnen spinnen. Cijfers uit Groot Brittannië tonen het belang: 

  • 67% van de shoppers die gebruik maakt van een pashokje gaat tot aankoop over
  • slechts 10% van de shoppers die niet van het pashokje gebruik maakt loopt met een aankoop naar buiten
  • shoppers die gebruik maken van het pashokje besteden er 30% van de tijd in de winkel 

Passers zijn kopers dus. 
Gebruik deze ruimte dus om te communiceren met de shopper. Print uw merkbeleving op de wanden en promoot accessoire-artikelen die mooi passen bij de artikelen die de klant past aan de hand van muurprints, geprint textiel of volledig bedrukte re-board™ wanden. Laat ons u inspireren en neem contact met ons op.

Bronnen: Why Are Fitting Rooms So Awful? - WSJ
Gedachten over het pashokje - POPAI Benelux